Showing posts with label Countdown. Show all posts
Showing posts with label Countdown. Show all posts

Tuesday, July 30, 2013

11 more days left!

Bismillahirrahmanirrahim

Masa berbaki 11 hari sebelum menuju 12 Ogos 2013. 11 hari tak lama, tolak waktu kerja cuti n all, sekejaaap je. Cuma yang peliknya, saya lansung tak rasa nervous/ gugup / risau / gementar atau perasaan yang sama waktu dengannya. Excited, ada. ;P

Persiapan alhamdulillah 90% sudah ready. Hopefully kat kampung pun semua dah ready. Saya masih dalam proses menyiapkan hantaran...memang 100% diy....dah siap nanti kita upload gambar ye. Persiapan kawen dan tinggal jauh dari famili memang sangat mencabar...everything buat by phone calls je. that is why I do most of the things on my own except part foods famili yang settlekan. I will be going back to my kampung on August 7th. Sungguh-sungguh doa semoga semuanya selamat dan lancar...
Ameen.

Bersama-sama ini kami dengan rendah hati ingin menjemput kawan-kawan blogger untuk menghadiri majlis perkahwinan kami pada 13 Ogos 2013 bertempat di 214 Kg Pachakan 22300 Kuala Besut, Terengganu. kalau boleh datang roger saya ye :)

Ni map dia.


Jemput datang ye.

Tick tock...countdown...



Gyeongbokgung Palace - Day 5