Wednesday, February 26, 2014

Update: Wedding Dress Rental


Bismillahirrahmanirrahim.

UPDATE ON 27/10/2014

MAAF KAWAN2, KAMI DAH TAK BUAT SEWAAN BAJU RESEPSI ATAU SEMUA ITEM YANG BERKAITAN. HARAP MAKLUM & TERIMA KASIH :)

Berikutan entry ini:


dan ini


Alhamdulillah ramai yang emel saya untuk minta quotation sewa baju. I think I've got nearly 100 of emails requesting for quotations especially for my reception dress, let alone comments on the blog entry requesting me to PM and email/contact them. I thank you for your interest but I truly apologise for not having time to reply your comments one by one. Emel semua saya dah reply ye. Untuk dapatkan quotation boleh emel: verylawa@gmail.com tapi saya tak janji respond pantas, depends pada masa saya online ye.

Setakat ini date bulan Mac dah ada penyewa. Jadi tinggal cuma dua lagi tempat kosong. Saya cuma nak sewakan pada 3 orang brides saja. Dah cukup tiga saya akan stop sewa. Sayang. Saya nak simpan dress tu sebagai kenang-kenangan, in a good condition. Kalau tak bagi sewa lansung, saya rasa bersalah sebab saya dah janji dengan diri, nak tempah baju mahal sebab lepas ni nak bagi orang sewa. I dont wanna make profit out of it, I just wanna make it worth. At least I've got back what I'd spent.

MAC - Fully booked.
Other months - still available


Untuk sewaan aksesori, karpet putih dsb, saya dah closed. Maaf ye sebab saya sangat kesuntukan masa to manage all things under the sun. Semua benda saya minat nak buat cuma saya takde masa.


Untuk dapatkan nombor telefon designer baju saya, boleh ke entry ini ye: Wedding Attire Review


Till then thank you :)

Gyeongbokgung Palace - Day 5