Thursday, February 21, 2013

Of Hantaran, Facebook, Instagram...and

Blog.

Bismillahirrahmanirrahim

ARMA


I always wanted a beautiful wedding (everyone does!) and love doing the preparations but I don't have much obsession or excitement about HANTARAN thingy. When I posted about this 2 days ago in my social accounts, feed backs from friends and colleagues of our era prove that I'm not alone. 

If you wish to know more, just scroll down and do the reading :)


Posted this in FB & Instagram




and feedbacks;

Instagram














 and facebook.



What's your opinion?


3 comments:

cik mah said...

berilah bnda yg mmg nk guna n jgnlah terlau mhl dan membebankan...jgn terlau kisahkan orng lain kata..amik yg baik...abaikan yg buruk..buat semampunya...jgn mmbazir..itu amalam syaitan..insyaAllah semua akan dipermudahkan...

Alyn said...

Pendapat alyn, yuyu buat je hantaran tapi sekadar yang perlu & x mahal2 la sbb tkt membazir. pakai tak pn kan. kalau benda yang selalu pakai insha Allah x rs mmbazir sgtt. kalau nak jimat lagi, DIY je dear dulang2 hantaran tu. good luck yuyu:)

FarizAtie said...

bg atie sgt2 simple..bagi benda yang ur psgn xde atau dah rosak ke ape ke..mcm my hantaran dlu semua ikut kemampuan n ikut apa yg my husband xde lg or hak milik dia mcm purse ke kasut ke yg dh lama..^_^

Yang Berkongsi

Barakallahu lakuma wabaro ka 'alaikuma wa jama'a baina kuma fi khair

Daisypath Anniversary tickers

Next HoneyMoon

Daisypath Anniversary tickers